Augustikväll


Hej Ninni

De senaste två dagar har det blivit mycket spring på stan.
Igår hämtade jag hem min bebis. Som du kanske kommer ihåg så skedde det ett litet missöde med en kopp te för några veckor sedan, men nu har jag alltså fått tillbaka min lilla dator och nu är den hel och ren igen.
Igår lämnade jag också en påse kläder till Röda Korset av de kläder och skor jag tillslut lyckades skiljas ifrån när jag rensade i garderoben. Det blev faktiskt en påse att kasta också så jag tyckte ändå att jag vara ganska duktig, men inte var det lätt ;)
Det blev också en lunch med Söta S och alla hennes busungar. Slutligen köpte jag också en present till några jag tycker väldigt mycket om, som tack för en hel del helt enkelt. Den var lite otymplig att få hem, men med hjälp av Söta S, ett snöre och pakethållaren på min cykel gick det bra tillslut. Kommer nog en bild på vad jag köpte lite längre fram.
Idag blev det äntligen ett besök hos min frisör, så nu har jag en lite mörkare färg och betydligt fräschare hår. Sedan har jag varit och storhandlat också, vilket var välbehövligt för skåpen gapade tomma här hemma. Nu blir det att laga lite nya recept, kanske att jag delar med mig av dem också.
Nu ska jag tända lite ljus, mysa ner mig i soffan och forsätta titta på när Gordon Ramsey skriker åt sina kockar i Hells Kitchen.




Kram!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0