En kopp te


Hej Ninni

Oj vilken långsam start det blev på dagen. Hade helst legat kvar i sängen hela dagen, men även fast det fortfarande är semester så kändes det inte helt okay. Men sedan tog jag igen det genom att städa lägenheten och tvätta några maskiner.
Nu har jag slagit mig ner i soffan med detta som sällskap:



Som du säkert förstått vi det här laget så är jag en riktig teälskare. Kaffe dricker jag inte, har aldrig lärt mig och när jag tagit mig så här långt i livet utan denna dryck så ser jag ingen anledning till att börja. Men det blir ganska många koppar te per dag istället och det ska vara svart te. Har hittat några få gröna som jag tycker är okay,  men de röda kommer jag inte alls överens med. Nej, svart te är det jag föredrar och ikväll är det Russian Earl Grey i den alldeles nyinköpta koppen och till det några Christinas Chokladbegär:

(Bild från goteborgskex.se)


Underbart goda "havrekakor med stora bitar av mörk choklad och kakao nibs, doppade i belgisk choklad". På sidan av paketet finns också receptet om man vill prova på att baka dem hemma.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0