En shoppingdag


Hej Ninni

Idag begav jag mig iväg till grannstaden för lite shopping. Tog bussen, då jag inte äger någon egen bil. Det är alltid likadant när jag åker buss själv, är resan längre än några kilometer så faller mina ögon ihop och jag somnar. Jag tror att det härstammar från min tid som student, då blev det ju många längre bussresor och för att få tiden att gå fortare så var det bästa att låta sig vaggas till sömns av bussens motorljud. Numera sker det alltså per automatik.

Hur som helst, tillbaka till shoppingen. I julas och när jag fyllde år så fick jag en del presentkort som jag inte kommit mig för att använda. Dåligt av mig jag vet, men idag så blev hälften av dem upphandlade i alla fall.
Jag har varit lite tveksam till en av de färger som är mest i ropet nu i höst, nämligen senapsgul. Är det egentligen en snygg färg? Jag vet inte... men jag föll till föga trots allt och köpte mig en topp, tänkte att det kunde vara bra att börja med ett mindre plagg till jag bestämt mig för vad jag egentligen tycker. Köpte denna på VeroModa:



Hittade ingen bild med rätt färg, men det är den modellen i alla fall. Jag köpte också nya tekoppar (4 st) på Indiska. De hade så många olika fina mönster att välja mellan, så det blev lite svårt. Men till slut bestämde jag mig för den här:


Dessutom så räckte presentkortet jag hade där till en kudde och en teburk. Slutligen så hade jag ett presentkort på The Bodyshop och där blev det denna: http://www.thebodyshop.se/web/Sortiment_3.aspx i doften vanilj. Är väldigt svag för det mesta som doftar vanilj, så det blir oftast mitt val när det gäller cremer och parfymer.

Det är bara att konstatera att presentkort är bra, trots att många tycker att det är tråkigt att ge bort i present. Men jag tycker det är jättebra, för då får jag ju köpa något som jag verkligen vill ha.
Det var mina fynd det och billigt blev det ju också vilket alltid är ett plus.


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0