Rutiner igen


Hej Ninni

Då var de två första arbetsdagarna efter semestern avklarade och de har faktiskt gått över förväntat. Visst det är mycket att göra, men de som har haft hand om mina uppgifter medan jag har varit ledig har skött sig mycket bra :)
Att det är lite att ta igen innan jag har helt koll på läget det visst jag ju att det skulle vara. Det är returer som ska göras, beställningar som ska läggas, nya varor att gå igenom och packa upp, papper som ska läsas och sorteras och så vidare.
Men allt detta gör ju att dagarna går fort och bara jag gör en sak i taget så ska det nog ordna sig. Jag har en tendens att börja på flera saker samtidigt bara för att jag vill få allt gjort på en gång och det vet ju de flesta att det inte fungerar särskilt bra.
Imorgon är jag i alla fall ledig och sedan är det jobb två dagar till och sedan ledig helg - jag sa ju att jag mjukstartar :)
Alltså, appropå något helt annat så visades just nu comhems nya reklam på tv:n, den där de har med tvillingpojkarna som pratar sitt eget språk med varandra. Jag såg detta filmklipp första gången på youtube innan det började användas i reklamen och som de flesta andra tyckte jag också att ungarna var så söta, nu när de kör reklamen om och om igen så är de inte alls söta längre - nu vill jag bara att de ska hålla k*ften!!
Ja, det var ett litet sidospår kanske, men de är bara så irriterande... Katten däremot, som de hade tidigare - älskar den!! Skrattade lika mycket varje gång jag såg den, men så var den ju lite tystare också ;)




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0