Sista veckan


Hej Ninni

Humöret är bättre idag. Ibland har man bara sådana där dagar och det enda som behövdes egentligen var en kväll med lugn och ro så kändes det bättre.
Idag började min sista semestervecka. Ojoj, vet inte alls vart dagarna tagit vägen. Tiden skulle ju sakta ned under ledigheten, men inte det.
Idag blev det en sväng in till centrum för lite ärenden och så en fika med min vän M, trevligt som vanligt och en bra start på veckan.
För ett tag sedan fick jag hem en klänning från H&M som jag misstänker att jag kommer att bosätta mig i när vädret blir lite kyligare:

(Bild från hm.com)

Beställde den svarta först och den var så skön, så därför var jag ju tvungen att beställa den i mörkt vinröd också och den fick jag hem idag.
Nu ska jag invänta säsongspremiären av Svenska Hollywoodfruar. Tycker de är riktigt roliga, favoriten är så klart Maria Montazami, hon är bara för härlig i all sin flumighet. Sen så kan jag också tycka att det är ganska skönt att bara få drömma sig bort ibland till hur det skulle vara att ha ett sådant liv. Inte för att jag vet om jag egentligen skulle vilja ha det så där, men det är kul att se i alla fall. Det här blev för övrigt ett väldigt spretigt brev märker jag, men så är det ibland...


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0