Skogsäventyret


Hej Ninni

Förra året anordnade man tack vare kontakter och släktband en konsert/festival i en liten by (med inte ens 30 invånare) långt ute i skogen. Den kvällen kom det helt oväntat ca 1500 personer dit för att lyssna på bland annat Mowitz och Timbuktu. Jag åkte dit tillsammans med Bästate A, som ursprungligen kommer från en av grannbyarna och hela kvällen blev en succé.
Så när byn bestämde sig för att göra om det hela i år så åkte vi såklart dit igen. Där var vi alltså igår och det det var en bra kväll, även om det kändes som att det var mindre folk detta år. Jag gissar dock att det har att göra med att man inte fått dit lika bra artister i år, jag menar vad har egentligen Dogge gjort sedan han erbjöd "en cykel på köpet"....





Idag har jag inte gjort mycket alls förrutom försök att dämpa min ångest över att min semester är över. Även om jag inte gjort så mycket för utom veckan utomlands och vädret inte har varit helt perfekt, så har det varit så underbart skönt att vara ledig dessa veckor. Jag skulle utan tveckan kunna vara ledig en månad till och inte göra mycket alls då heller. Men, men det är ju tyvärr så att pengar behövs och för dem måste man arbeta.

Just smile and wave boys, just smile and wave...


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0