Skogspromenad


Hej Ninni

Idag, och för den delen igår, har varit riktiga slödagar. Har inte gjort mycket alls, utan mest bara läst bok. Men jag skyller det mest på vädret, då regnet fortsatt att ösa ner. Idag var dock vädret bättre, så då var det bara att passa på att ta en promenad i skogen medan det var uppehåll och solen sken:




En av alla mystiska varelser som bor i skogen. Visst kan du se den eller är det kanske bara jag som har alldeles för livlig fantasi? :)





Har blivit alldeles för stillasittande under semestern. Erkänner dock att jag är lat, så enkelt är det, men måste försöka få till en ändring nu. Det är ju så fint i skogen nu, så fler promenader där får det lov att bli. Löven har inte riktigt börja skifta färg ännu, utan det är fortfarande så där grönt och vildvuxet, men man märker att det snart är på gång - hösten närmar sig och jag gillart! :)


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0