Tillbaka i verkligheten - ja, eller nästan i alla fall...


Hej Ninni

Då var man tillbaka i ett kylslaget Norrland efter en härlig vecka med sol och bad i Bulgarien. Planet landade i huvudstaden fram på småtimmarna och sedan blev det en lång och jobbigt väntan innan nästa plan fortsatte norrut på morgonsidan. När jag väl tagit mig hem gick det ju såklart inte att varva ner heller, så nu börjar det bli en sådär 38-39 timmar utan sömn - resandets baksida antar jag.
Har i alla fall haft en väldigt skön vecka, men jag återkommer med mer om det imorgon, med en utförligare text och lite bilder, när jag inte känner mig näst intill bakis...

Ikväll har jag trots sömnbristen varit hos Bästaste A eftersom det är hennes dag idag! ♥ Ja, idag blir hon äntligen tant, för det är ju efter 25 som det börjar gå utför. Men ett Stort Grattis till henne i alla fall och ett varmt välkommen i klubben ;)

Nu ska jag ta och logga ut och krypa ner i sängen och ta igen de där förlorade timmarna av sömn och sova till jag vaknar av mig själv utan någon klocka som ringer, för jag har ju fortfarande tre veckors semester framför mig :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0