Det tar sig...


Hej Ninni

Blev inget brev igår, efter jobbet så tog jag en snabb powernap och sedan begav jag mig  till Bästaste A och fick mina fransar och bryn färgade. Det var ett tag sedan nu och jag kände att det kunde behövas en uppiffning  så här i vintermörkret. Dessutom var det så klart trevligt att träffa A också, även om jag höll på att bli rökförgiftad på köpet ;) Riktigt så allvarligt var det kanske inte, men vi har i alla fall konstaterat att det ryker in väldigt mycket när man eldar i en kall skorsten...
Efter besöket hos A så tog jag en kvällspromenad hem och även om det var skönt med frisk luft (host, host) så var jag väldigt trött när jag kom hem och hade dessutom lite huvudvärk så det blev inget brev skrivet.
Vi har så väldigt mycket kunder på jobbet nu, så när man kommer hem efter ett arbetspass så är man helt slut. Jag har inte riktigt förstått hur det är med detta, jag menar äter folk julmat hela december? Det måste de göra för så fort det blir första advent eller egentligen redan veckan innan så smäller det till och vi har plötsligt hur mycket kunder som helt - varje dag. Man skulle ju kunna tro att det bara skulle vara så sista veckan, eller möjligtvis två veckor innan jul, men inte hela december!

Bloggen vill inte alls samarbeta med mig idag, så nu ger jag upp och nöjer mig med detta brev.

Avslutningsvis tänkte jag förresten visa utsikten från mitt vardagsrum för nu har vi haft snö sedan i måndags och det verkar som den är här för att stanna den här gången. Nu är det nämligen minusgrader och det ska visst bara bli kallare. Kylan är ju inget jag ser fram emot men snön får gärna stanna ett litet tag i alla fall:

    



Lite snö - men så mycket mer julkänsla :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0