Fri som en fågel


Hej Ninni

Lediga onsdagen och det har varit lungt idag. På förmiddagen upptäckte jag att Rasmus på Luffen visades på tv och då var jag ju bara tvungen att titta. Astrid Lindgren var ju med under hela ens uppväxt och är fortfarande en stor favorit. Bästa boken tycker jag är Mio Min Mio och den tillhör än idag mina favoritböcker.


Rasmus och Paradis-Oskar

På eftermiddagen tog jag en långprommenad och passade också på att posta ett välkommen-till-världen-paket till Kotten som anlände igår. Apropå Astrid Lindgren så lutar det visst åt att Kottens namn kommer hämtas från just hennes värld, men jag tycker Kotten funkar bra det med ;)
Efter promenaden blev det film och sedan middag och nu tror jag minsann att det blir lite mer film - är man ledig så är man!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0