Gott Slut


Hej Ninni

Så var det här året snart till ända och nyårsfirandet stundar. Brukar du avge nyårslöften? Jag gör det aldrig av den anledningen att det brukar bli så svårt att uppfylla dem, men jag har gjort en liten mental lista över saker jag skulle vilja göra och förändra under 2012. Inga löften, men en lista med önskemål till mig själv :)
Nyår är precis som midsommar en sådan där högtid som jag inte riktigt gillar. Den främsta anledningen till det är de höga förväntningarna som folk har, men i år blir det ett väldigt lugnt firande för mig då jag jobbar hela nyårshelgen. De kommande fem dagarna är det alltså jobb som gäller och då också ganska långa pass, därför blir det ännu en liten paus här och när jag återkommer så står det 2012 i almanackan. Jag önskar dig därför redan nu ett
:




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0