Post!


Hej Ninni

Lediga onsdagen idag och jag måste säga att det var extra skönt denna vecka att få en paus så här mitt i, att få möjlighet att hämta lite energi så man orkar med de två sista dagarna innan julhandeln är över för det här året.
På förmiddagen fortsatte och avslutade jag städningen som påbörjades igår och sedan traskade jag in till centrum för att träffa min vän M för en trevlig fikastund.
Idag landade också mitt första, och förmodligen enda, julkort på min dörrmatta. Det är ju inte så vanligt att man får julkort längre, i alla fall inte pappersversionen, så då är det ju extra kul när man faktiskt får en sådan hälsning. Sedan är jag väldigt svag för just post. Det är inte ofta det händer att man får något annat än reklam och räkningar i brevlådan numera, så när det väl dimper ner något annat så blir man så glad - vykort, julkort eller rent av ett handskrivet brev - det är sådana där små saker som gör att man bara ler stort. Det här fina julkortet med Pettson och Findus kom hela vägen från Västkusten:



Snart blir det andra och sista delen av Jul med Ernst och kanske en lussebulle eller två till det för att riktigt komma i stämning. Fick förresten ett kryptiskt meddelande idag om en av de där julklapparna vi inte ska ha... förstod inte riktigt, men det var väl det som var meningen så får se vad det man vara - tre dagar kvar till julafton :)

Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0