Balkongmys och pizza en torsdag


Hej Ninni

Nu är det bara en dag kvar att jobba innan det är helg! Fast jag måste ju ändå säga att det har gått väldigt bra den här veckan, även om det varit mycket att göra har det flutit på bra och dagarna har gått fort.
Efter jobbet kom mamma min på besök och hon hade med sig pizza till middag, ibland måste man ju unna sig när man jobbat hårt ;) Jag äter inte pizza ofta, men när jag gör det är favoriten en italiensk variant med parmaskinka, mozzarellaost, färsk tomat och massor av vitlök! 
Ikväll har det varit så skönt väder så jag slog mig ner på balkongen med min bok ett tag, innan det var dags för ett nytt avsnitt av Sommar med Ernst :)

 

Blir nog att fortsätta mysa där ute en stund till innan det är dags för sängen.

Kram!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Lät som en mysig kväll hjärtat! :) Var kul att få träffa dig en snabbis idag! Blir mer sånt nästa vecka :) kramelikram

2011-07-07 @ 21:55:20
URL: http://anjjeliqqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0