Bara två dagar och den ska väskan packas


Hej Ninni

Nu är det bara två arbetsdagar kvar, närmare bestämt 14 timmar på cirkusen, sen frihet! Frihet för både kropp och själ i en hel månad!!
Igår kväll tog jag en cykeltur till bästaste A för att få mina bryn och fransar färgade igen. Tänkte att jag skulle passa på att snygga till mig lite grann i alla fall innan det bär iväg till utomlandet.
Hämtat upp resväskan från förrådet nu, för det börjar ju bli dags att fundera lite på vad som ska packas ner i den. Visst är den fin förresten? och stor! Jag känner ju igen den snabbt när den kommer på bandet åtminstone ;)




Nu väntar ett kvällpass och imorgon ytterligare ett, men sen så...


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0