Ditt paket från HM finns nu hos...


Hej Ninni

Lediga onsdagen idag och jag har inte gjort mycket alls. Efter en morgon i lungt tempo trampade jag i alla fall in mot centrum för att göra lite ärenden. Bland annat hämtade jag ut mitt paket från HM med mina nya höstkläder!

Älskar modet som brukar vara på höstarna med lite mer dova färger, men jag måste säga att det känns ju lite konstigt att stå och prova stickade koftor och liknande så här i sommarvärmen. Men allting passade och jag har redan fått några favoriter:



Har en känsla av att denna kjol kommer att användas flitigt i höst.


Liksom dessa, har en förkärlek för shorts med strumpbyxor till då jag i stor sett inte använder jeans eller andra långbyxor längre, bara för att jag inte tycker det är bekvämt helt enkelt

(Alla bilder från hm.com)

Detta blir en outfit i höst, för tröjan har jag så klart också klickat hem, men den kommer lite senare. Den funkar ju dessutom även till kjolen. Bara att konstatera - jag gillar HM jag! :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0