Fredag: jobb, kvällspromenad och 60-talet


Hej Ninni

Jobb idag igen, men nu är det faktiskt bara 5 arbetsdagar kvar eftersom jag lyckades bli av med min sista söndag. Nästa lördag jobbar jag alltså min sista dag på cirkusen och sen är det frihet i en månad!!!!!
Ikväll har jag och söta S varit på en kvällspromenad i värmen på en så där två timmar. Skönt att få röra på sig lite, men nu sitter jag här och svettas i soffan så det får bli en dusch och sen en film tror jag.

Men innan jag avslutar tänkte jag bara skriva några rader om HM's höstkatalog. Som du kanske märkt så har det handlat en hel del om 50-60-talet här på senaste tiden och det är något som jag även fastnat för när det gäller mode. 60-talet är absolut en stil som tilltalar mig och därför fastnade jag helt i katalogen där just det årtiondet är den stora trenden till hösten. Jag gillar inte bara modet när det gäller kläderna utan även hårstilarna då - lösa lockar, tuperat högst upp och mittbena, tänk Birgit Bardot så förstår du vad jag menar. Stort gilla och det blir absolut en trend som jag kommer fortsätta med framöver.



Birgit Bardot (bild från google)

Bild från hm.se

Nu hopp in i duschen, imorgon (eller i alla fall under helgen) kommer det nog ett recept med rabarber i för jag är ledig i helgen och tänkte passa på att baka lite.


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0