Härliga helg


Hej Ninni

Helgen har innehållit både nytta och nöje. Efter en efterlängtad sovmorgon i lördags så tog jag trots värmen tillslut tag i städningen av lägenheten. Den har försummats en aning i och med att jag jobbat så mycket, men nu stod jag inte ut längre. Eftersom jag är en sådan hemmamänniska så tycker jag helt enkelt inte att det är särskilt trivsamt i ett ostädat hem, har svårt att slappna av då. Men nu är det städat och fint igen, även om jag höll på att svimma av värmeslag på kuppen.
Sedan provade jag som sagt på att baka Cupcakes och om jag får säga det själv så blev de riktigt bra faktiskt (se föregående brev).
Resten av helgen har jag spenderat i Menageriet - promenerat med hundarna, solat, läst bok, tagit en eftermiddagslur i skuggan och plaskat lite i strandkanten medan hundarna svalkat av sig i älven. Lungt och skönt med andra ord.

 
Liten ♥

Nästa vecka är det tillbaka till det vanliga schemat på cirkusen igen och det innebär kvällspasset imorgon. Tre veckor kvar till semestern...
Nu blir det snart Stolthet och Fördom på tv, vet inte hur många gånger jag sett den (ja, jag har den även på
dvd) men man kan alltid se den igen, bra film helt enkelt! En kopp te och lite jordgubbar till det :)

 Bild från google


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0