Hemma hos mig


Hej Ninni

Mitt drömyrke när jag var liten var inredningsarkitekt, så blev det ju inte men jag tycker fortfarande att det väldigt kul med inredning. Det är väl nu jag ska berätta om alla mina loppisfynd och gamla möbler som jag renoverat, men det är liksom inte min grej. Man kunde ju önska att det var så då jag tycker att det är snyggt med retro och gammalt, men hemma hos mig är det helt ärligt ganska mycket ikea. Jag gillar det nordiskt ljusa också och det romantiska, men jag kan inte säga att jag håller mig enhetligt till någon av stilarna. Det blir helt enkelt en mix av allt möjligt som jag trivs med och som funkar hemma hos mig:



Min discoälg som hälsar välkommen i hallen. Vem vill inte mötas av ett sådant leende när man kliver in genom dörren?!


Köket


Köket



Det tråkigaste när man bor i hyreslägenhet brukar oftast vara badrummet, så man får helt enkelt göra det bästa av ett rum med en ful färg på våtmattan. Hos mig är det Daisy som håller ställningarna.


Det bästa med min lägenhet däremot, förrutom min älskade balkong är min klädkammare! Vet inte hur jag klarade mig utan en sådan i min förra lägenhet.


Sovrummet


Vardagsrummet


Vardagsrummet


Vardagsrummet


Balkongen


Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0