Jobb och så lite mer jobb...


Hej Ninni

Det känns att jag jobbat en vecka i sträck nu, långa dagar med högt tempo, så nu är trött är bara förnamnet. Men har ytterligare två arbetsdagar framför mig innan jag får ledig helg.
Det är mest jobb och lite mer jobb just nu, lägenheten skulle behöva städas men det är för varmt och jag är för trött... Jag skulle behöva göra lite ärenden, men det finns ju ingen tid för det...
Sen att det fortfarande är drygt tre veckor kvar till min semester känns väl sådär, men den som väntar på något gott sägs det ju...
Inte världens positivaste eller inspirerande brev, men idag är jag mest less och trött..
En dusch, en kopp te och sen sängen tror jag gör susen :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0