Måndag: Jobb


Hej Ninni

Kvällspasset idag och nu är vi nere på ental i arbetsdagar kvar till semestern - 9 dagar kvar!

Ja, jag vet att jag tjatar och det kommer jag fortsätta med ända till jag stämplar ut sista arbetsdagen. Men det finns ju en anledning till det och det är ju att det faktiskt är allra första gången i mitt liv som jag har betald semester och fyra veckor dessutom, så därför tycker jag att jag har förtjänat att få tjata lite om detta.

Det känns lite som att jag redan stämplat ut för semester, i alla fall i huvudet. Tidigare har jag inte funderat så mycket på det eftersom det varit så långt borta i tiden, men nu när jag nästan kan ta på det så att säga då har jag bara blivit så trött och less på jobbet, det vill säga tröttare och mer less än vanligt...

Imorgon jobbar jag kort dag och sen har jag en liten lunchdate, mer om det imorgon. Nu en date med kudden.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0