Nedräkningen fortsätter: 3


Hej Ninni

Har inte så mycket att komma med just nu, utan det mesta handlar om att ta mig igenom den här veckan och de tre arbetsdagarna som nu återstår innan jag får semester.
Huvudet mitt har dock redan stämplat ut och jag står mest på sidan om och skakar på huvudet åt de stressade medarbetarna som efter att ha varit borta på 3-4 veckors ledighet nu springer omkring som yra höns. Jag vet inte jag, men ska man inte vara åtminstone lite urvilad efter semestern?
De flesta verkar ju vara det också, med några undantag och det är åt dessa jag inte kan låta bli att småskratta lite. Det är som att de inte kan förstå hur vi har lyckats undvika att stället fallit ihop som ett korthus under deras frånvaro!?
Tänk att det har gått alldeles utmärkt, så ta det lilla lugna nu för det känns inte som någon bra idé att stressa sönder sig själv redan första veckan efter semestern, eller?
Dessutom helt utan anledning, men vad vet jag? - jag som inte ens haft min semester än ;)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0