Onsdag: Ledighet, rehabilitering och migrän


Hej Ninni

Hade ju en så bra dag igår med trevlig lunch och shopping, men tyvärr höll det inte i sig då kvällen avslutades med ett smärre missöde där en kopp te och min icke-vätsketåliga dator spelade huvudrollerna.
Så den lediga onsdagen inleddes med att datorn fick lämnas in på rehabilitering på grund av att den fått för mycket att dricka helt enkelt och jag som hade planerat att göra en hel del på min lediga dag åkte ut till menageriet och placerade mig i en solstol istället.
Men den nya planen att njuta av solen och släppa allt muttrande över min egen klantighet blev inte långvarig då migränen smög sig på och utan inbjudan bestämde sig för att stanna. Så resten av dagen har istället tillbringats sovande i soffan. Jag känner att det inte går så bra för mitt lag just nu...
Men som tur är har jag underbart snälla föräldrar som lånar ut sin dator till mig, dock med stränga förhållningsorder om att ingen mat eller dryck får förtäras i närheten av den...
Nu blir det en dusch och sen lite tillbedjan av HM's höstkatalog som landade på hallmattan igår (kan bli dyrt det här...) och sedan sängen och hoppas på en bättre dag imorgon.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0