Retrofika


Hej Ninni

Jobb idag alltså, massor med folk igen, men idag gick dagen väldans fort. Helt plötsligt var dagen slut och det var dags att gå hem. Men inte var jag ledsen för det, fortfarande väldigt trött trots att jag sovit mycket bättre, har varit på dåligt humör idag också eller inte dåligt humör egentligen utan ett vill-vara-ifred-humör och det kanske inte är helt ultimat med mitt jobb...
men ibland har jag bara inte lust att prata med folk och vill helst bara vara för mig själv och en sådan dag var det idag och till stor del har det väl att göra med tröttheten. När jag inte får sova ordentligt så har jag en tendens att bli lite vrång, jag bli rätt otrevligt faktiskt och detsamma gäller när jag är hungrig. Får jag inte mat så kommer den riktigt otrevliga sidan av mig fram. Du kanske har sett den där reklamen med killarna som åker bil och en av dem får en snickers för att han inte ska vara en diva? Det är jag, fast istället för diva blir jag snarare en bitch!!!

Men trots humöret idag så gick alltså dagen fort och efter att jag fick vila lite efter jobbet så kändes det bättre. Så ikväll tog jag, Söta S och Sessan en promenad till ett café här i stan med massor av nostalgi och prylar från 50- och 60-talet. Det blev hembakat fika i kvällsolen, en väldigt bra avslutning på dagen.





Nu blir det snart sängen för imorgon är det jobb igen. Nu är det bara 11 arbetsdagar kvar, nästan så man börjar se ljuset i tunneln :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0