Semesterstängt


Hej Ninni

Nu är clownkostymen tvättad, ihopvikt och placerad längs ned i byrålådan och den kommer inte få se dagens ljus den närmaste fyra veckorna, för nu är det - SEMESTER!!

Jag inledde ledigheten igår med att åka till grannstaden med Bästaste A. Där gick vi på ett uteställe som ligger på en båt. Massor med folk, goda drinkar och där blev det också ett riktigt träningspass på dansgolvet. Det kan lätt bli väldigt trångt på dansgolvet, men jag och A har utvecklat en plan för sådana tillfällen. Blir det för ont om plats för vår smak är det helt enkelt dags för lite fuldans, det vill säga lite extra armbågar och höfter så brukar det bli lite mindre trångt precis där vi står - Alla sätt att ta plats är bra, utom de dåliga ;)
Senare på kvällen/natten mötte vi upp Kungen och hans vänner på ett annat ställe och då fick magmusklerna sitt också. De kan ju få en skratta de där pojkarna det är då ett som är säkert, en del - eller de flesta av deras teorier faktiskt är inte riktigt rumsrena så de lämpar sig inte för publicering...
Allt som allt en väldigt bra kväll och en mycket lyckad start på semestern:





Imorgon åker jag och mamma min till utomlandet för en sol-, bad- och bara-må-bra-vecka. Därför stänger bloggen alltså tillfälligt, men jag är tillbaka om drygt en vecka och det hoppas jag du är också.


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0