Söndag: jobb, rabarber och tvättstuga


Hej Ninni

Det känns som jag stått och skurit rabarber hela kvällen. Inte riktigt kanske, men jag har hittat några spännande recept som innehåller rabarber, men jag har inte tid att testa dem just nu. Därför har jag nu passat på att införskaffa rabarber medan det fortfarande finns att få tag i, skalat, skurit i bitar och fyllt frysen, så jag kan göra recepten när jag känner för det, när det finns lite mer tid, som under semestern kanske...

Dagens arbetspass gick även det ganska fort, så det är bara hoppas på att de 10 arbetsdagar som är kvar innan jag får lite frihet går lika snabbt de med. Men sedan får tiden gärna sakta ner ordenligt, tid att bara vara, tid att göra det jag känner för eller tid att göra ingenting alls...

Ikväll har jag, förrutom skurit rabarbern då, diskat ett stort berg med disk och tvättat. Så nu återstår bara att vika de rena kläderna och se lite film innan sängdags.


Inga rabarber, men fina rosor :)


Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0