Söndag: vilodag och sommarregn


Hej Ninni

Idag har det varit en riktig vilodag, vädret med den kvava luften har gjort att både människor och djur varit slöa och orkeslösa, har mest myst ner mig i soffan och läst bok. När jag för ett tag sedan tipsade om Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann (Jonas Jonasson) så var jag ju bara tvungen att läsa om den själv också. För att inte bli helt stillasittande blev det också en kortare promenad med hundarna på eftermiddagen.

Mot kvällen kom så regnet, ett riktigt sommarregn precis sådant där som jag gillar, då det är som att himlen öppnar sig och hade jag varit liten hade badkläderna åkt på och jag hade sprungit ut för att dansa runt i skyfallet.








Nu när man ska föreställa vuxen fick jag nöja mig med att kura inomhus med glass, jordgubbar och hemmagjord chokladsås - helt okay det också :)





Laddar nu för den allra sista arbetsveckan innan semestern, ska nog lyckas ta mig igenom den med...


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0