Tisdag: jobb, lunchdate och shopping


Hej Ninni

Idag har jag haft en bra dag. Jag har jobbat kort dag och sedan hade jag och bästaste A en lunchdate på ett café/restaurang med amerikansk 50-tals miljö (Inte samma som jag besökte i helgen, men även här har man alltså inspirerats av 50-talet) God mat var det, mysigt ställe och trevligt sällskap så klart ♥









Efter lunchen blev det en sväng på stan där det spenderades lite mer pengar än nödvändigt. Eller egentligen inte för jag behövde allt som shoppades eller nästan allt i alla fall... och en hel del var på rea...
Hur som helst så köpte jag ett par gladiatorsandaler. Ja, jag vet att jag är lite sen att haka på den trenden, men jag har kollat på dem länge och nu var de på rea och i min storlek, så då var det ju bara ett måste att de följde med mig hem.
Köpte också några linnen och så ett par crocs - ja, du läste rätt, men det är inte så illa som det låter. Jag tycker verkligen illa om foppatoffeln och jag har alltid sagt att jag ALDRIG kommer att sätta på mig denna fruktansvärt fula skapelse som varenda svensson traskar omkring i, jag bryr mig inte om hur sköna de är!! Detta står jag fast vid för de skorna jag köpte idag är inte den traditionella foppatoffeln, utan en betydligt snyggare sandal/badtoffel.




Det är ju nämligen så att jag, och det tror jag inte att jag har nämnt, inleder min semester med att åka utom landet och då kommer dessa skor bli perfekt att promenera ned till stranden i - och nu är det bara 8 arbetsdagar kvar!!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0