Tomtar i sommartid

Hej Ninni

Har jobbat hela dagen lång, mycket att göra och mycket folk har det varit. Skönt att ta det lite lungt när jag väl fick åka hem. Jag har faktiskt suttit och tittat på Trolltyg i Tomteskogen.
Bara älskar denna underbara klassiker. Har man inte vuxit upp med den här filmen är det kanske lite svårt att förstå vad som skulle vara så speciellt med den, men jag tycker den är så härlig och den innehåller massor med oförglömliga citat. Några exempel: "Titta en hel tomtearmé!!", "Gulligull" och såklart "- Var är Fjant? - Här mamma!"


 Bild från cdon.se


Haha, ja här sitter alltså jag och kollar på tecknad film om tomar och troll medan resten av stan är helt uppe i festivalyran, men så är det när man är hårt arbetande. Men egentligen är det väl samma sak för jag är helt säker på att det kommer finnas en hel del troll i öltälten ikväll ;) 

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0