Kvällslek


Hej Ninni

Har egentligen redan gått och lagt mig, men insåg snabbt att det inte var någon större idé att försöka sig på att sova tack vare att jag hostar som jag drabbats av TBC eller något. Sen är det ju bara beklaga att jag håller resten av huset vakna också.  

Kvällen har varit fortsatt lugn, tittade på "Vi hade i alla fall tur med vädret igen" som gick på tv, men uppföljare blir ju sällan eller aldrig någon succé och detta var helt klart en film som bekräftade den regeln.

Var också ute en stund och lekte lite med hundarna eller jag och den större lekte, medan den mindre satt på sidlinjen och skällde på oss då och då. Det är liksom under hennes värdighet att ha dragkamp och jaga varandra för ett gammalt påslakans skull. Så hon och kissen tittade misstänksamt på medan vi dansade runt med detta påslakan, något som av någon outgrundlig anledning är den störres favoritlek. Hon blir som valp på nytt trots sina sju år, när hon får ett lakan eller vilket tygstycke som helst över sig. Konstigt kan man tycka, men så länge hon har kul så :)




Något grå om nosen, men upplagd för massor med lek ändå


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0