Listor


Hej Ninni

Det blev visst många brev idag för ovanlighetens skull, men det kommer säkert väga upp mot någon annan dag då det inte blir något brev alls :)
Idag har jag som sagt jobbat en kort dag och tur va väl det för jag har inte mått något vidare idag. Igår när jag jobbade kväll kände jag att jag hade feber och inatt har jag sovit väldigt dåligt eftersom det är alldeles för varmt i lägenheten, trots att det är mycket svalare ute. Kändes dock bättre imorse, även om det kanske inte var det. Envis som man är så åkte jag ju till jobbet och tog mig ju igenom dagen, men inte är man på topp direkt.

Resten av dagen har jag dock tagit det lungt, har mest planerat och skrivit listor på allt som ska göras, fixas, handlas och bakas resten av veckan. Vad det än gäller egentligen så är det det jag använder mig av för att få ordning på allt - listor. Jag är lite av ett kontrollfreak och listor funkar för mig, är faktiskt så att jag gillar dem. Låter väl konstigt men jag tycker det är kul med listor... ja, jag vet, men så är det ;)


 Bild från google


Så med tanke på vad som behöver göras så har jag ju inte tid att vara sjuk, men det har man väl och andra sidan aldrig. Hoppas bara att jag får sova lite bättre inatt, om inte annat borde jag somna av ren och skär utmattning/sömnbrist. Tror det får bli en tidig kväll helt enkelt och hoppas på att det känns bättre imorgon.

Kram!




Kommentarer
Postat av: mor

Krya på dig!! (kul att läsa din blogg,roligt o intressant)

2011-06-14 @ 22:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0