Min dag


Hej Ninni

Om du har missat det så är det alltså min födelsedag idag och måste säga att den har varit riktigt bra.
Bakade det sista under dagen och ikväll har jag haft nära och kära här för att äta upp allt och det verkade som det blev uppskattat. Det gick då åt i alla fall :) Jag tycker att det är så roligt att baka och det är ju alltid kul när resultatet gillas.



Fick så fina presenter också, bland annat jättefina tekoppar i glas som jag länge velat ha av min familj och detta söta smyckeskrin av bästade A och hennes söta mor:






och de här fina sommarblommorna fick jag av vackra E och lilla M. Sen har jag ju fått en massa meddelanden på facebook, sms och telefonsamtal som verkligen värmer. Har blivit alldeles lagomt firad idag och känner mig både nöjd och glad ♥

Det var egentligen bara en sak som grumlade dagen lite och var problemet ligger det får stå för någon annan, tycker bara att det är tråkigt att det är så här...

Nu ska jag ta en ipren och krypa ner i sängen för jag känner mig fortfarande inte riktigt bra i kroppen, så jag får se om det blir något jobb för mig imorn, beror på hur mycket sova det blir inatt.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0