Pappas flicka


Hej Ninni

" Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är bästa pappas födelsedag! Hurra, hurra, hurra!"
Idag inleds alltså vår födelsedagsvecka med att min älskade far fyller år. Han brukar säga att jag är hans bästa flicka  och det är jag såklart! Men det kan bero lite på att jag är hans enda flicka (om man inte räknar mamma som en flicka då) :)
Idag är han är tyvärr lite krasslig och har stannat hemma från jobbet, verkar som vi råkat ut för samma sjuka. Fast han har fått det värre för jag känner mig bättre idag. Håller på att storstäda lägenheten, bara vardagsrummet kvar nu...

Hur som helst så skickar jag stora Grattis- och krya på dig-kramar till min bästa pappa! Hipp, hipp, hurra för honom ♥


 Bild från google


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0