Pirates och polisen...


Hej Ninni

Lediga onsdagen idag, det blev en lugn dag här hemma. Har inte gjort så mycket alls, men tyckte i alla fall att det var dags att bära ner vår/vinterjackorna i förådet för det är ju ändå 1 juni idag, så de ska väl inte behövas på ett tag nu :)
Ikväll har jag och bästaste A varit på bio och sett
Pirates of the Caribbean - On Stranger TidesDen var bra och riktigt rolig faktiskt och titta vilken tjusig sak jag fick min läsk i:

       Bild 2 från google

På hemvägen blev vi stoppade av polisen och A fick blåsa och så visade det sig att det var körförbud på bilen, men den var lånad så det var ju inte hennes fel. Det roliga med det här är att det alltid händer något när vi åker bil, en annan gång blev vi "jagade" av en ambulans. A försökte skynda sig undan för den, men den svängde hela tiden efter oss, visade sig tillslut att den skulle till huset brevid där jag bor, men vi fick oss ett gott skratt i alla fall, precis som idag :) Alltid lika spännande att åka bil med A alltså :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0