Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!!!


Hej Ninni

Lediga onsdagen idag. Började dagen med en snabbstädning och sedan kunde jag äntligen njuta av det fina vädret ute på min balkong. Tillbringade mest hela dagen där, så underbart skönt att äntligen få lite sol och värme.

Ikväll har jag och mamma varit hos bästaste A och fått oss lite vardagslyx. Hon är så duktig A, mamma fick pedikyren som var min födelsedagspresent till henne och jag fick mina bryn och fransar färgade. Det är faktiskt ett väldigt bra tips så här inför sommaren, ett lätt sätt att få lite mer färg i ansiktet utan att behöva sminka sig hela tiden. Är man på stranden till exempel har man ju inte smink på sig (förhoppningsvis) och har man väldigt ljusa fransar och bryn så är ju att färga dem ett bra sätt att få dem att synas bättre utan smink. Jag har egentligen ganska mörka fransar så jag behöver inte färga, men jag tycker att det blir ett bra resultat :)

När jag kom hem blev det balkongen igen, älskar sådana här sommarkvällar när man kan sitta ute sent och det fortfarande är varmt! Som avslutning på dagen upptäckte jag att skatteåterbäringen har kommit in på kontot, kan inte bli mycket bättre ;) Först tänkte jag vara duktig och använda allt till mina avbetalningar som man brottas med varje månad, men sen ändrade jag mig och tänker bara vara lite duktig istället.
Hälften får gå till räkningar och hälften kommer spenderas på mig!! Det är ju inte så att jag fick jättemycket tillbaka, men i alla fall lite mer än jag brukar få och nästa vecka är det faktiskt min dag. Ja, jag fyller år och varför inte köpa en present åt sig själv då? Det tänker i alla fall jag göra :)

 Bild från google

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0