Sol och bad


Hej Ninni

Lediga onsdagen - måste säga att jag hittills har haft väldigt tur med mina lediga dagar. Strålande sol även denna gång och varmt!! Så då gör det inte så mycket att det är drygt en månad kvar till jag får den efterlängtade semestern. Idag har jag bara njutit av värmen och det blev också en promenad till älven för att vovvarna skulle få svalka av sig lite. Närmare bestämt till den gamla ångbåtsbryggan som finns där. Blev inget bad för mig, endast lite vadande. Vattnet var dock inte alls så kallt som jag trodde det skulle vara, kanske att man vågar sig på dopp snart :)


 


    
Japp, man kan ha blomster i nästan vad som helst :)

  
 
   


 
Ingen badkruka här inte!



Liten spanar - efter fisk kanske?!




Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0