Söndagsmiddag med tårtkalas


Hej Ninni

Det blev ingen jobbhelg för mig alls, utan en sjukhelg istället. Lite surt med tanke på förlorad inkomst, men vad ska man göra när man hostar så att man tror lungerna ska följa med ut... :/ Ber om ursäkt om det blev lite för mycket detaljer, men så här är det varje gång jag blir det minsta lilla förkyld; för trånga luftrör sa visst doktorn redan när jag var liten, så det är väl bara att lära sig leva med det.

Ikväll har jag i alla fall varit ut till menageriet för en avslutande födelsedagsmiddag. Trummisen är sist ut med sin dag imorgon, men det blev middag ikväll istället och nu tror jag vi ätit tårta så det räcker för hela sommaren.
Middagen bestod av grillat och mina absoluta favorittillbehör till det; vattenmelon och fetaost  - och så tzatziki såklart!






Nu blir det lite tv och sen hoppas på att man får sova i natt trots hostan, så att man orkar med en ny arbetsvecka, för denna kommer bli intensiv då den avlsutas med midsommarhelgen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0