Varmast i Europa...


Hej Ninni

det är vad vi hade här upp i norr igår och säkert idag igen. Igår stannade jag kvar i Menageriet efter studentfirandet för att jag tänkte lapa lite sol under dagen idag. Strax före klockan 10 imorse så såg termomentern som sitter på solvägen ut så här :



Så då var det bara på med bikinin för att sedan ta plats i solstolen. Så härligt att man lyckas pricka in ledighet en sådan här dag :) Har bara mått gott i värmen idag, men nu måste jag snart släpa mig in i duschen för att börja förberedelserna inför kvällens eskapader. Brukar ta lite tid på mig när det ska "piffas" och samtidigt vara en otrolig tidsoptimist, så för att inte fortfarande stå i duschen när min vän M kommer hit så är det väl bäst jag beger mig mot badrummet :)







Kisse tyckte det var lite väl hett idag, så hon sökte sig till skuggan under solsängen :)

Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0