Blomsterprakt


Hej Ninni

Som jag nämnde igår så har jag alltså agerat trädgårstomte idag, eller ja, jag har planterat ut blommar på min balkong. Det är något som jag har upptäckt först på sista tiden och jag tycker att det är riktigt kul, blommar alltså. Nu har jag ju ingen trädgård att pyssla med så jag försöker göra det bästa jag kan med ett betydligt mer begränsat utrymme:

     

Jag hade tänkt att jag skulle inhandla en hörnhylla till pelargonerna, men det får bli lite senare. Det är ju tidigt på säsongen än så länge. Här i uppe i norr måste man fortfarande ta in blomstren på natten, men snart så kommer värmen. Här kommer jag trivas i sommar det är  jag säker på :)

Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0