Boktipset


Hej Ninni

Har jobbat kvällspasset idag som vanligt på måndagar, så det blir ett kort brev idag. Nu har jag läst färdigt
Hungerspelstriologin och jag vet att jag har tjatat en del om den, men jag tycker absolut att den är läsvärd!

                    Bilder från google


Bok två och tre var minst lika bra som första boken, kanske var den sista boken,
Revolt, lite segare att ta sig igenom. Böckerna är spännande och det är verkligen Robinson extreme - istället för att deltagarna röstas ut till bara vinnaren är kvar, så är den sista kvar den som har överlevt alla de andra... Det är en grym berättelse om politik och maktens förgörande kraft, helt enkelt en gastkramande framtidstriologi som man inte vill sluta läsa.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0