Gäsp...


Hej Ninni

Idag har jag börjat jobba klockan 06 och även om jag slutade tidigt, så känner jag mig aningens trötter nu. Är inte riktigt van att stiga upp vid 5 eftersom det är så sällan jag måste börja så tidigt numera. Även om jag känner att jag mår bättre när jag stiger upp i tid och inte sover bort halva dagen, så är väl 5 lite väl tidigt kanske...
Trots detta är jag ingen morgonmänniska, men inte kvällsmänniska heller, är väl helt enkel en sovmänniska - Gillar i alla fall att sova :)
Det är väl något som kommer med åldern det där att man inser att det kanske kan vara bra att stiga upp på morgonen, även när man är ledig. Det känns helt enkelt bättre när man får gjort mer, fast det är ju väldigt skönt med sovmorgon ibland också. Vet inte om de här insikterna betyder att jag helt enkelt börjar bli gammal. Det kan nog kanske vara så - eller i alla fall vuxen. Det är väl viss skillnad på att bli gammal och bli vuxen, eller så är det bara något man säger för att man inte vill känna sig gammal :)
Djupa funderingar det här, men som sagt är lite tlött idag, så detta får räcka för idag innan jag svamlar iväg alldeles :) Nu blir det lite jordgubbar och en kopp te - älskar att det äntligen är säsong för jordgubbar igen, även om vi får vänta lite till på de svenska.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0