Inledning

Hej Ninni

Så var det dags då, för det första riktiga inlägget. Fick inte till bloggen riktigt som jag ville, så vi kör på som den är för tillfället. Ska ta lite hjälp av de som kan längre fram så då kommer nog utseendet förändras lite, men för stunden får det bli så här. Det funkar ju ändå.

Så varför en blogg nu då? Kanske kan man tycka att det är något som jag borde gjort för en 10 år sedan (om man tänker åldersmässigt alltså) eller så, men då var ju bloggvärlden inte alls det den är idag, om den ens fanns alls. Det kanske den gjorde, men inte ens i närheten av den utsträckning den har idag. Skrivit till dig har jag ju alltid gjort på ett eller annat sätt, i en eller annan form, och tankar på en blogg har jag haft länge nu. Så den här söndagen, som avnjuts i ett långsamt tempo, tänkte jag att nu gör jag slag i saken och testar något nytt.

Vem är Ninni då? Det är väl kanske inte riktigt min sak att presentera dig, utan jag borde väl istället presentera mig själv. Trots att eventuella läsare kanske undrar, så tänker jag inte göra något av detta. De som känner mig vet vem jag är och detsamma gäller dig - de som behöver veta vem dessa brev är adresserade till vet det. För att läsa den här bloggen behövs inte mer infomation än så.

Vad kommer det handla om då? Allt och inget skulle man väl kunna säga. Tankar om livet, högt och lågt, vardag, lite arbete kanske, fritid, böcker, filmer, mat och bak och lite pyssel hemmavid och med all säkerhet en hel del annat också.

Så känner någon där ute för att följa med så är de välkomna, annars blir det bara du och jag vännen, men det har ju gått alldeles utmärkt hitills.

Ha en skön söndag.
Kram från mig till dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0