Regn och rusk...


Hej Ninni

Vad hände med våren egentligen? Här är det bara regn och kallt, så nu måste det bli en bra sommar när maj har varit så trist. Så för att kompensera det tråkiga vädret kommer några bilder på "pelargonhyllan" på min balkong. Nu är den på plats och det blev jättebra tycker jag:

                       

Jag plockade bort några av hyllplanen för att blommorna skulle få plats och jag funderar på om jag kanske ska skruva bort stagen också, men jag vet inte. Det blev iaf väldigt bra och precis som jag tänkt mig. Nu är det som sagt bara värmen som saknas, så man kan sitta där ute och njuta också!!
Idag har jag som vanligt jobbat kortdag på cirkusen, sedan har jag varit och ätit lunch med bästaste A. Trevligt var det för det var länge sen sist, det är lite svårt att hinna ses för hon är på resande fot så mycket. Men idag blev det alltså lunch och imorgon blir det bio :) Ikväll är det tvättstugan som gäller för mig, har kikat lite mer på
The Big Bang Theory också. Det bör dock utfärdas en varning för den serien och det är för signaturen, eller vad man nu kallar det, lätt epilepsiframkallande skulle jag väl vilja säga :)
Nu ska jag vika tvätt och titta på veckans avsnitt av Desperate.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0