Söndag

Hej Ninni

Blir ett kort brev idag, har inte så mkt berätta. Har ju jobbat hela helgen, vilket har gått bra. Lördagen var lite stressig på grund av mina uppgifter då, men idag har det varit en lugn dag. Vaknade faktiskt mot förmodan riktigt utvilad imorse, trodde nämligen inte att det skulle bli mycket till sömn då grannen hade fest igår. När jag höll på att göra mig iordning för sängen så lekte de med en boll i trapphuset, så tänkte ju självklart att jag skulle få det väldigt svårt att sova. Men gick och la mig och somnade direkt och sov som en lite gris :)
Ikväll har jag tittat på den andra av Pirates of Caribbean-filmerna: Död mans kista. Såg den första för några dagar sedan. Tanken var ju nämligen att gå och se den senaste filmen på bio snart, så jag tänkte att jag skulle friska upp minnet lite, även om den filmen tydligen är ett helt nytt äventyr. Gillar dem och det skadar det ju inte att det finns helt okay ögongodis i dessa filmer också :) 

 Bild från google

Nu blir det mer söndagsmys och ett fortsatt försök att ladda om inför en ny arbetsvecka.

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0