Tisdag 24/5

Hej Ninni

Idag blir det en kort sammanfattning av dagen, för jag känner att migränen ligger och lurar hela tiden. Den har inte slagit ut i ett fullskaligt anfall, men jag har känt av den hela dagen. Så idag har jag i alla fall jobbat kortdag, sen var jag på bibblan och lämnade tillbaka boken jag recenserade igår, sen var jag på apoteket och så handlade jag lite. Köpte bland annat jorgubbar igen, kan helt enkelt inte låta bli när jag ser dem. Jordgubbar måste vara bland det bästa jag vet!

 Bild från google

Trampade sedan hemåt för att äta lunch och hann precis hem innan det började regna. Sedan har jag bara tagit det lugnt resten av dagen, sett den 3:e pirates-filmen och börjat läsa bok två av Hungerspelstriologin. Ja, jag har diskat också, men det är väl den enda nyttan jag har gjort idag. Men det blir mer nytta imorgon istället, så nu intar jag soffan igen, hoppas att migränen håller sig borta och mumsar i mig lite jordgubbar istället :)

Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0