11-11-11


Hej Ninni

Det är dagens datum det och jag firade denna ovanliga sifferkombination med att tappa något väldigt onödigt och hårt på min fot på jobbet.
Jag har en ganska hög smärtgräns och fördelen med det är ju att man inte är så mesig när man gör sig illa. Nackdelen är ju dock att man inte alltid känner att man gör illa sig... vilket var fallet även denna gång. Tyckte inte det gjorde särskilt ont alls när det hände, men efter ett tag kändes det lite konstigt och nu varnas överkänsliga läsare...
fullt med blod var det i sockan och skon, nageln på stortån hade fått sig en ordentlig smäll och efter den upptäckten så började det också pulsera som ett ordentligt ravedisco i tån. Så resten av dagen har mitt nya alias varit Halta Lotta och det har tydligen varit väldigt skojigt för vissa andra och jag får väl bara säga att det är ju kul att man kan roa någon i alla fall :P
Nu blir det soffläge för mig och högläge för min stackars tå. I helgen ska det bakas farsdagstårta, eller det blir faktiskt en kaka den här gången, målas om en korgstol och så bara vara och hoppas på att tån tillåter en promenad eller två.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0