Det är mycket nu...


Hej Ninni

Fullt ös medvetslös, åtminstone känns det som att jag har varit på benen mest hela dagen idag. Jag har jobbat kort dag, sedan handlade jag lite innan jag trampade hem och tog tag i resten av dagen.
Jag har städat, diskat, tvättat, bytt sängkläder, vattnat blommorna och så lagat pastagratäng med köttfärs och mozzarella till middag, som blev väldigt sen på grund av allt det andra som skulle göras.
Blev middag till Halv åtta hos mig, men det gick ju bra det med och en massa matlådor blev det över också. Nu har jag sjunkit ner i soffan och det var kanske inte det bästa beslutet, för nu vet jag inte om jag tar mig upp igen och jag har fortfarande massor med saker som jag behöver göra.
Men jag ska i alla fall titta lite på Top Model en stund och sedan göra ett sista ryck innan det är dags för sängen. Imorgon blir det ingen lediga onsdagen utan arbetsdagen börjar 06.00, men sedan är jag ledig resten av veckan :)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0