Det blidde ingen kaka...


Hej Ninni

Blidde det ingen kaka? men vad blidde det då?
Det blidde just ingenting...
Skulle ju baka en kaka till min lilla pappa eftersom det är hans och alla andra fina pappors dag imorgon. Kakan som var en blåbärskaka såg jättefin ut när jag tog ut den ur ugnen och jag tyckte då att den fjädrade tillbaka när jag tryckte på den med fingret. Men när jag sedan skulle ta ut den ut formen så att den skulle få kallna innan färskostglasyren skulle på, ja då gick det inte lika bra. Hela kakan liksom flöt ut över diskbänken, för inte var den färdig, inte alls...
Så det blidde ingen kaka till far, men jag tror nog han kommer få något gott imorgon i alla fall och det är ju tanken som räknas eller hur?!
Nu ska jag ta tag i det här med ommålningen av korgstolen och hoppas på ett bättre slutresultat där.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0