Tisdagsbio


Hej Ninni

Så var det äntligen färdigjobbat för den här gången, har jobbat sex dagar i sträck och det är alldeles tillräckligt för mig. Idag var det som tur var ett kort arbetspass och imorgon är jag ledig! Det ska firas med bio ikväll tillsammans med Bästaste A och det blir så klart denna här:

 (Bild från google)

Breaking Dawn del 1, den fjärde filmen i The Twilight Saga. Jag har lite blandade känslor inför dessa filmer. Som den bokmal jag är så har jag självklart läst alla fyra böckerna och jag tycker att de är riktigt bra. De är ju ungdomsböcker det får man komma ihåg, men med det i åtanke så gillar jag dem.
Filmerna däremot...
första filmen (Twilight) var helt okay, den har jag till och med på dvd, men sedan vet jag inte riktigt vad som hände. Det är alltid svårt att överföra böcker till film, men jag är inte särskilt imponerad alls av de övriga två filmerna. Trots detta kan jag inte låta bli att gå och se dem en efter en, vill ju se hur de har gjort denna historia på vita duken och jag hoppas verkligen att upplösningen är bättre än mitten.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0