Tisdag 15/11


Hej Ninni

Jobbat en kort men stressig dag, det var säljare jag inte hade tid med, säljare som var där de inte skulle vara och massor med kunder - som alltid är där de inte ska vara...
Efter arbetsdagen fick jag dock varva ner och bli lite ompysslad då det var dags för ett besök hos min frisör. Håret fick en lite ny färg, fortfarande mörkt men en lite kallare och rödare nyans.
Lönen kom idag också, lite annorlunda att få lönen så här mitt i månaden jag vet, men vem har sagt att man ska vara som alla andra. Det är ju i alla fall trevligt att man en dag i månaden får känna sig lite rik, för sedan ska räkningarna betalas och så är den borta igen... men underbart är kort sägs det ju ;)
Imorgon är det lediga onsdagen och jag ska bege mig till grannstaden, på vinst eller förlust, för ibland måste man bara göra något, chansa lite och hoppas att det leder till någonting, till en förändring. För det behövs, en förändring alltså, och det helst igår...

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0