blåbärsschampo och pyntlängtan


Hej Ninni

Lediga onsdagen och ett besök gjordes som sagt i grannstaden. Jag vet inte om det egentligen kommer leda till något, men ibland måste man ju försöka. Köper man ingen lott är ju chansen obefintlig att man vinnner...

Gjorde också ett obligatoriskt besök på en av mina absoluta favoritaffärer - The Body Shop och den här gången så blev det schampo, balsam och hair butter (vilket är inpackning och inget annat). Rainforest Radiance för färgat hår som luktar blåbär!



Avslutade förmiddagen med att möta upp mamsen och bjuda henne på lunch, sedan följde jag med hem till menageriet för att slutföra ommålningen av korgstolen som påbörjades i helgen. Nu räckte färgen och det blev riktigt bra, för att vara ett DIY-projekt, man får inte titta så nära bara ;) Bilder kommer när jag fått hem den till lägenheten, den måste bara få torka ordentligt först.
Jag är väldigt sugen på att julpynta nu av någon anledning, visst längar jag till julen men jag håller samtidigt väldigt hårt på att det inte får hängas upp minsta lilla julstjärna innan första advent. Julen verkar dyka upp tidigare och tidigare för varje år, dels i butikerna och dels hemma hos folk, men för mig har alltid första advent varit startskottet. Julpyntandet får alltså vänta till nästa vecka trots att det kliar i fingrarna, kan hända att jag fuskar med några dagar dock och plockar fram det nästa lediga onsdag :)


Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0